marți, 12 aprilie 2016

In Timisoara emigrantii isi fac de cap, ca doar au ajuns in Europa. "Drepturile Omului" sunt valabile si pentru agresori, nu doar pentru homosexuali, secte, minoritati si tot ce poate crea haos in lume.



ALERTA! Mai multi imigranti furiosi au atacat pietoni in centrul Timisoarei! “Am fugit cat am putut pe lespezile de piatra de langa Bastion, ca sa scap din mainile lor!”, povesteste una dintre victime

Mai multi locuitori din zona centrala a Timisoarei s-au plans, zilele trecute, ca au fost atacati de un grup de imigranti, care erau foarte agresivi si se legau de oricine trecea pe strada in acel moment.


Intamplator, incidentul nu a fost sesizat de niciunul dintre politistii locali care patruleaza, zilnic, prin zona centrala, iar lipsa unei interventii din partea boacterilor publici a dus la sporirea tupeului infractional manifestat de agresorii necunoscuti.

“Vineri seara ma intorceam acasa de la servici, la ora 8.30. Pe acelasi drum merg de ani de zile. La Bastion, langa statia de autobuze spre Ghiroda, vizavi de Fantana cu puncte cardinale, erau 5 arabi agresivi. Unul mic de stat, unul inalt si slab cu ochelari si inca 3. S-au legat de mai multi oameni, care, cand ajungeau in dreptul lor, o luau la fuga ca sa scape din mainile lor. Neavand pe unde sa trec, fiind obosit, am luat-o si eu repede pe langa ei, pe iarba. Cel mic s-a repezit la trotineta mea si mi-a zis: give it to me, give it to me! Eu merg pe o trotineta pentru adulti. I-am spus: I’ll call the police, perhaps! Asta i-a infuriat si nu speriat cum speram si au venit toti spre mine, iar unul a zis: what did you say man? Asa ca am fugit cat am putut pe lespezile de piatra de langa Bastion, pe trotineta, spre zebra de vizavi de tribunal, de unde veneau doi oameni. Asa am scapat de arabi”, ne-a sesizat Petre Stanescu (foto), din Timisoara, unul dintre pietonii agresati de grupul de imigranti, care a depus o plangere si la Politie.

“Scopul meu e sa pot circula normal prin oras!”, a precizat reclamantul, fara sa ceara vreo pedeapsa pentru agresori. Politistii au deschis o ancheta si exista toate sansele ca agresorii sa fie identificati rapid.

“La Inspectoratul de Politie Judetean Timis a fost inregistrata plangerea unei persoane, care a reclamat faptul ca, vineri seara, in timp ce se deplasa pe strada, a fost atacata de un grup de cetateni straini. Plangerea a fost repartizata la Sectia 1 Politie, unde au fost demarate procedurile specifice pentru identificarea si tragerea la raspundere a agresorilor”, ne-a declarat Ancuta Morariu, purtatorul de cuvant al Politiei Timis.

Cu siguranta, ancheta politistilor va incepe de la Centrul de Tranzit in Regim de Urgenta de la Timisoara, unde, la sfarsitul anului trecut erau cazati aproape 100 de imigranti din mai multe tari din Orientul Mijlociu. Reamintim ca imigrantii au mai provocat scandaluri pe strazi, agresand populatia, in Germania, Grecia si Suedia. (G.I.)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Decizia de publicare a opiniilor dvs. ne aparţine în întregime. Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. va revine în exclusivitate. In cazul in care contin expresii necuviincioase sau calomnii suntem nevoiti sa-l anulam. Va multumim pentru intelegere.